підручники, що відповідають сучасним вимогам до процесу навчання:
1) знижування захворюваності за рахунок зменшення навантажень
(скорочені уроки, щоденні уроки фізкультури, застосування у структурі
уроку в 1-2-х класах рухливих навчальних ігор та пісень за темою уроку,
додаткові канікули);
2) інтенсифікація процесу навчання,що досягається за рахунок
впровадження в шкільну практику творчих дидактичних прийомів,
навчальних пісень, ігрових завдань і дозволяє використовувати
вивільнений час для всебічного гармонійного розвитку дитини –
інтелектуального, духовного, естетичного і творчого;
3) перетворення процесу навчання зі стомлюючої одноманітної праці впостійну, а не фрагментарнурадість пізнання, радість творчості;
4) забезпеченнянаступностіміж дошкільним вихованням, початковою та основною школою з метою кращої адаптації школярів у 1-му та 5-му класах у тому числі через впровадження курсів за вибором з навчальних предметів основної школи (географія, історія, біологія, фізика, хімія, астрономія), враховуючи навчальні можливості та психологічні особливості молодших школярів. ). У такий спосіб також задовольняється насущна потреба дітей у пізнанні навколишнього світу.
Функції, цілі та завдання
- збереження інтересу до навчання й дитячогоздоров'япротягом усього
процесу навчання, розвиток творчої самобутності кожної дитини;
- інтенсифікація процесу навчання і надання міцних системних знань;
- розробка та наукове обґрунтування нової моделі освіти - ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ "Веселкова Школа";
- наукові дослідження та реалізація в змісті освіти принципів гуманізації, гуманітаризації, інтеграції, інтенсифікації та оздоровчо-розвивально-випереджувального навчання;
- апробація створеної концепції Комплексної програми "Веселкова Школа" та її подальше вдосконалення;
- пошук оптимальної структури, змісту та динаміки розвитку програми;
- пошук та наукове обґрунтування інтегруючих засад для створення цілісної системи предметів у початковій та основній школі;
- розробка й апробація випереджувальних програм навчання з усіх предметів початкової та основної школи;
- апробація навчального плану та експериментальних програм з основних предметів початкової школи та предметів основної школи, що побудовані за інтеграційним принципом з метою складання цілісної оздоровчо-розвивально-випереджувальної системи навчання;
- пошук нового типу підручника та навчального посібника, адекватного
поставленим у програмі завданням, розробка й апробація нової навчально-методичної літератури;
- розробка та наукове обґрунтування методики викладання у початкових і
наступних класах, що забезпечує високу ефективність викладання
навчальних предметів у початковій та основній школі. Впровадження
експериментальної комплексної програми розвитку дітей ″Веселкова
Школа″.
- підготовка та проведення конкурсу ″Веселкова Школа″ з метою поширення досвіду;
-створення у перспективі на основі нових принципів навчання єдиної системи дитсадок-школа-вуз, що дозволить учням ще в основнійшколі одержати повністю середню спеціальну освіту, а в старшій школі - неповну вищу освіту.
Очікувані результати
- значне знижування захворюваності за рахунок повного скасування перевантаженості учнів;
- міцні знання, високий рівень інтелекту учнів;
- збереження інтересу до навчання протягом усього процесу навчання;