Конкретна фундаментальна задача, яку вирішує впровадження в педагогічну практику інноваційна технологія "Веселкова школа” – це наукові та методичні дослідження щодо можливості розвитку, збереження здоров’я кожної особистості та ефективності повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку кожної дитини, через гуманізм, демократизм, пріоритетність загальнолюдських цінностей та реалізація їх в змісті освіти через принципи гуманітаризації, інтеграції, екологізації, оздоровчо-випереджуючого навчання.
Завдання педагогічної технології – це:
# збереження інтересу до навчання та дитячого здоров’я протягом усього процесу навчання, розвиток творчої самобутності кожної дитини;
# створення ситуації успіху та позитивної мотивації до процесу навчання;
# забезпечення наступності між дошкільним вихованням, початковою, основною та старшою школою з метою кращої адаптації школярів у 1-му та 5-му класах через впровадження курсів за вибором з навчальних предметів основної школи, враховуючи навчальні можливості та психологічні особливості молодших школярів;
# інтеграція та інтенсифікація процесу і надання міцних системних знань;
# розробка та наукове обґрунтування нової моделі освіти - "Веселкова Школа”;
# апробація створеної концепції Комплексної програми "Веселкова Школа” та її подальше вдосконалення;
# пошук оптимальної структури, змісту та динаміки розвитку моделі початкової школи;
# пошук та наукове обґрунтування інтегруючих засад для створення цілісної системи предметів у початковій школі;
# розробка й апробація випереджувальних програм навчання з української мови, математики та приро-
дознавства початкової школи;
# апробація навчального плану та експериментальних програм з основних предметів початкової школи, що побудовані за інтеграційним принципом з метою складання цілісної оздоровчо-розвивальновипереджувальної системи навчання;
# апробація створеної моделі початкова "Веселкова школа” та її подальше вдосконалення;
# визначення структури, змісту та динаміки розвитку моделі;
# пошук нового типу підручника та навчального посібника, адекватного поставленим у програмі за-
вданням, апробація існуючих і розробка нових підручників та навчальних посібників для учнів в межах розробленої моделі;
# розробка та апробація авторських підручників, посібників, робочих зошитів з навчальних предметів так, щоб вони складали цілісну, інтегровану, екологізовану, оздоровчо-випереджуючу та розвивальну систему навчання в початковій школі;
# розробка та апробація методичних рекомендацій для вчителів, які відображуватимуть новизну змісту
та технологій навчання за програмою "Веселкова школа”;
# підготовка та перепідготовка фахівців у відповідності до потреб реалізації поставлених завдань;
# розробка та апробація інтегрованих програм з предметів: "Я і світ”, "Навчання грамоти”, історія, математика, фізика, хімія, біологія тощо;
# розробка та видання підручників, навчальних посібників для 1 класу (2006/2007 роки) – "Веселковий буквар” (4 частини) та "Веселкова розповіді” (2 частини); математика "Ми рахуємо і співаємо” 1-2 клас (4 частини); музика ("Співанковий підручник”); курсів – історія (позакласне читання); фізики; географії; біології; хімія;
# наукове та методичне обґрунтування нетрадиційних методик викладання у початкових і наступних класах, що забезпечує високу ефективність викладання навчальних предметів у початковій та основній школі;
# проведення (одного на рік) науково-практичного семінару для вчителів-експериментаторів, заступни-
ків директорів з наукової роботи з широким залученням фахівців з відповідних наукових напрямків.