№п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год.
|
Дата проведення
|
1
|
День знань. Знайомство із
Веселковою Школою. Тема першого уроку.
|
1
|
|
2
|
Святковий урок. Емблема школи. Кольори Веселкової Школи. Знайомство з
Веселковим доШколяриком та його умовними позначками.
|
1
|
|
3
|
Закріплення кольорів Веселкової школи. Кольорові олівці. Знайомство з
зошитом для друкування. Друковане письмо: малювання прямої та кривої лінії.
|
1
|
|
4
|
Учимося правильно сидіти за партою, тримати ручку, зошит. Знайомство з
"веселковими прописами”, назвами ліній графічної сітки зошита: верхня та
нижня рядкові, міжрядкова (підрядкова, надрядкова; верхня, нижня міжрядкові).
Письмо малих паличок.
|
1
|
|
5
|
Звук [і], буква і ("і”). Знайомства з буквою-іміджем, знаком оклику та
дефісом.Читання "пальчиком”. Колір букви (червоний). Друковане письмо:
малювання хвилястої та написання прямої
ліній.
|
1
|
|
6
|
Письмо знаку оклику та малої букви і. Порівняльний аналіз
друкованої і писаної букви і, і.
|
1
|
|
7
|
Закріплення вивченої букви. Велика буква в іменах людей. Читання
"пальчиком” за вчителем рифмівки. Читання кольорових слів. Знаходження в
словах букви, що вивчили. Спостереження за місцем літери в словах. Друковане
письмо: розфарбовування "світофора”.
|
1
|
|
8
|
Письмо великої і малої букви І, і. Добір слів з
вивченою буквою, складання речень.Умовне зображення великої і малої букви,
стрибків коника.
|
1
|
|
9
|
Звук [л], буква Л, л ("ел”). Знайомства з буквою-іміджем. Читання "пальчиком”
рифмівки та кольорових слів. Колір букви (синій). Спостереження за місцем
літери в словах. Поняття про склад. Друковане письмо: обведення та
друкування букви. Умовне зображення букви.”Упізнавання” слова за
буквою-іміджем (яблуко).
|
1
|
|
10
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної букви. Письмо малої літери л,
складу лі. Імітаційні
рухи.
|
1
|
|
11
|
Звук [с], буква С, с ("ес”).
Знайомства з буквою-іміджем. Читання "пальчиком” рифмівки. Умовне позначення
голосного звуку. "Упізнавання” слів за відповідними малюнками. Друковане
письмо: обведення та друкування букви с та складу сі відповідними
кольорами.
|
1
|
|
12
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної букви. Письмо малої літери с,
з’єднань та складів лі, іс та слова ліс. Імітаційні рухи.
|
1
|
|
13
|
Закріплення вивченого. Читання "пальчиком” кольорових слів. Інтонація окличного
речення. Імітаційні рухи. Добір слів з вивченими звуками, складання з ними
речень. Друковане письмо:
друкування складу іл та слів ІЛЛЯ І ЛІЛЯ відповідними
кольорами. Первинне знайомство з йотованою я та позначення її
відповідним кольором.
|
1
|
|
14
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної великої букви С. Письмо великої літери С,
складів сі, Сі. Нота сі та її спів.
|
1
|
|
15
|
Звук [и], буква и ("и”).
Знайомство з буквою-іміджем. Умовне позначення голосного звука [и]. Читання "пальчиком” рифмівки та кольорових слів. Знайомство з поняттям
"один”–"багато”(однина, множина). Умовне зображення букви. Друковане
письмо: обведення та друкування букви и.
|
1
|
|
16
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної букви и. Письмо літери и,
з’єднань та складів ли, ис і
слова ліс. Імітаційні рухи.
|
1
|
|
17
|
Звук [н], буква Н,
н ("ен”). Знайомство з
буквою-іміджем. Умовне позначення приголосного звука [н]. Читання "пальчиком” рифмівки та кольорових
слів. Закріплення поняттям "один”–"багато” (однина, множина). ”Упізнавання”
слів за малюнками. Спостереження за місцем літери в словах. Друковане
письмо: обведення та друкування букви н.
|
1
|
|
18
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної букви н. Письмо малої
літери н, слів син, сини. Імітаційні рухи. Добір
слів із вивченим звуком та складання з ними речень.
|
1
|
|
19
|
Поняття "твердий” та "м’який” приголосний. Умовні
позначення їх. Закріплення вивченого. Друковане письмо: друкування
слів лис , ліс, ніс та зображення їх звукових схем.
|
1
|
|
20
|
Звук [о], буква О,
о ("о”). Знайомство з
буквою-іміджем. Читання "пальчиком”
кольорових слів.”Упізнавання” слова за буквою-іміджем (ведмедик).
Спостереження за місцем літери в словах. Читання речень та звуко-буквенних
схем слів. Друковане письмо: обведення та друкування букви о
відповідним кольором та умовне позначення вказаних складів. .”Упізнавання”
слова за буквою-іміджем (мавпи).
|
1
|
|
21
|
Звук [й], буква Й,
й ("йот”). Знайомство з
буквою-іміджем. Читання "пальчиком”
кольорових слів. Спостереження за місцем літери в словах та вимовою твердих і
м’яких приголосних. Читання речень та звуко-буквенних схем слів. "Упізнавання”
сліва за буквою-іміджем (бубнар). Друковане письмо: обведення та
друкування букви й відповідним кольором. Позначення звуко-буквенних схем
вказаних складів.
|
1
|
|
22
|
Порівняльний аналіз друкованих та писаних великих букв І, Л.
Письмо літер І, Л, слів Інно! Ліно! Імітаційні рухи. Добір слів із
вивченим звуком та складання з ними речень.
|
1
|
|
23
|
Поняття про речення. Читання окличних речень. Розповідне речення.
Схематичне зображення речення. Звуко-буквенний аналіз слів. Друковане
письмо: друкування речень та звукових схем до слів.
|
1
|
|
24
|
Порівняльний аналіз друкованої та писаної великої букви О та складів, слів та речень
з нею. Імітаційні рухи.
|
1
|
|
25
|
Повторення вивчених звуків та букв, які їх позначають. Перевірочна робота
(читання текстів трьох рівнів складності). Друкування з дошки.
|
1
|
|
26
|
Повторення вивченого. Складання речень за малюнками, схемами.
Звуко-буквенний аналіз слів. Запис під диктовку вивчених літер, складів, слів
та речення.
|
1
|
|
27
|
Робота з дитячою книжкою. Читання казок, цікавих оповідань.
|
1
|
|
28
|
Повторення вивченого.
|
1
|
|
|
Примітка: виділені
жирними цифрами уроки – уроки читання, а інші – письма
|
|
|
|
|
|
|