|
Математика
|
|
|
1
|
Привітання з Веселковою Школою. Повторення про кольори. Усна ліба.
Розфарбовування квітки-семицвітки.
|
1
|
|
2
|
Поняття "зліва-справа”, "внизу-вверху-посередині”. Усна лічба.
Закріплення кольорів веселки. Розфарбовування веселки та малювання
відповідної кількості кружечків.
|
1
|
|
3
|
Усна лічба. Знайомство з сходинками та числовою доріжкою від 0 до 10
(мишеняти). Імітаційні рухи
"піднімання” та "спускання” східцями, стрибки числовою доріжкою. Поняття
"коло” і "круг”. "Пісня мишенят” (розучування). Знайоство з клітинкою зошита
та малювання парасольки і кружечків.
|
1
|
|
4
|
Знайомство з цифрою та числом 1. Усна лічба. Розучування пісні "Країна
чарівних цифр”. Поняття "більше” і "менше”. Стрибки числовою доріжкою. Письмо
цифри 1. Малювання кружечків з відповідною кількістю предметних малюнків.
|
1
|
|
5
|
Закріплення поняття "більше” і "менше”. Поняття "великий”, "малий”,"такий
самий” та "куля”. Порівняння предметів за величиною. Стрибки числовою
доріжкою. Малювання кавуна, м’яча та круга.
|
1
|
|
6
|
Умовне "піднімання” та "опускання” східцями від 0 до 12. Усна лічба та
порівняння кружечків. Поняття "один” і "багато”. Знайомство з однією гривнею
та відповідною вартістю деяких продуктів харчування. Стрибки на лівій і
правій ніжці по 12 разів з лічбою.
Написання цифри 1.
|
1
|
|
7
|
Знайоство з нулем (0). Порівняння предметів. Усна лічба кружечків та їх
порівняння. Обведення цифри нуль. Малювання кружечків з відповідною кількістю
предметних малюнків. Розфарбовування сюрприза.
|
1
|
|
8
|
Знайомство з геометричною фігурою "квадрат” та "квадратів-акробатів”.
Умовне "піднімання” та "опускання” східцями від 0 до 14. Усна лічба та
порівняння кружечків. Стрибки числовою доріжкою. Написання цифри 0.
Розфарбовування сюрприза.
|
1
|
|
9
|
Поняття "стрілка ліворуч” і "стрілка праворуч”, "сусід ліворуч” і "сусід
праворуч”. Знайомство з знаками <, >. Умовне порівняння знаків із "дзьобиками”. Усна
лічба та порівняння кружечків.Стрибки чичсловою доріжкою. Написання цифри 1.
Уявне знаходження центру фігури.
Розфарбовування сюрприза..
|
1
|
|
10
|
Умовне "піднімання” "та опускання” східцями від 0 до 14 через дві
сходинки. Пісня "Жабенят”. Усна лічба та порівняння кружечків. Порівняння
предметів за розміром "великий” і "малий”. Стрибки числовою прямою через два
до 12. Написання цифри 10. Розфарбовування сюрприза.
|
1
|
|
11
|
Поняття про геометричну фігуру "трикутник”. Лічба та порівняння
кружечків. Розрізнення знаків <,> (< - синій колір, > - червоний). Стрибки числовою прямою
мишеняти та жабки. Написання цифри 11. Розфарбовування сюрприза.
|
1
|
|
12
|
Умовне "піднімання” та "опускання” східцями від 0 до 16. Усна лічба та
порівняння кружечків. Порівняння чисел. Стрибки числовою прямою мишеняти та
жабки до 16. Написання знаків <,>. Розфарбовування сюрприза.
|
1
|
|
13-14
|
Уроки повторення та закріплення вивченого (бажано їх провести на
подвір’ї).
|
2
|
|
|
Курс "Я і природа”
|
|
|
1
|
Вступний урок в природі. Навколишнє середовище (довкілля) – середовище
життєдіяльності людини. Що таке навколишнє середовище? Рухливі ігри на
повітрі.
|
1
|
|
2
|
Твоє здоров’я та його ознаки. Повітря, сонечко, водичка – наші друзі як годиться.
Урок у природі. Правила поведінки в природі. Рухливі ігри на повітрі.
|
|
|
3
|
Про тебе самого. Режим дня школяра. Особиста
гігієна школяра. Дорога від дому до школи. Рухливі ігри на повітрі.
|
1
|
|
4
|
Щоденне піклування
про здоров’я. Чим бачу, чую, розпізнаю. Правила харчування. Режим харчування.
Рухливі ігри на повітрі.
|
1
|
|