Загальна кількість високих і достатніх рівнів з усіх предметів предме
|
|
Загальна статистика (Довжанська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Кв + д = - , %
Навчальний рік
|
2001 - 2002
|
2002 -2003
|
2003 - 2004
|
2004 - 2005
|
2005 - 2006
|
семестр
клас
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
1-А
|
31
|
62,1
|
|
66,7
|
50
|
69,4
|
|
51,4
|
-
|
81,5
|
1-Б
|
18,2
|
36,4
|
|
45,2
|
40,3
|
48,6
|
|
54,4
|
-
|
86,3
|
1-В
|
10,5
|
33,3
|
|
85,4
|
78,9
|
82,5
|
|
64,1
|
-
|
40,2
|
1-Г
|
82,4
|
76,5
|
|
77,3
|
-
|
-
|
|
-
|
-
|
92,9
|
2-А
|
|
|
|
50,6
|
54
|
46
|
51,6
|
40,3
|
50
|
35,4
|
2-Б
|
|
|
|
54,5
|
40,9
|
41,3
|
39,5
|
40,3
|
45
|
24,2
|
2-В
|
|
|
|
19,3
|
69,4
|
64,6
|
82,9
|
84,2
|
61,5
|
46,2
|
2-Г
|
|
|
|
88,2
|
86,7
|
50
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3-А
|
|
|
|
|
58,05
|
57,9
|
50,7
|
46
|
50
|
41,7
|
3-Б
|
|
|
|
|
39,2
|
47
|
43,4
|
40,6
|
37,3
|
49,3
|
3-В
|
|
|
|
|
26,3
|
26,3
|
72,5
|
52,2
|
73,3
|
83,3
|
3-Г
|
|
|
|
|
87,8
|
82,3
|
81,7
|
86,7
|
-
|
-
|
4-А
|
|
|
|
|
|
|
44,04
|
47,6
|
30,3
|
57,5
|
4-Б
|
|
|
|
|
|
|
53
|
33,3
|
28,8
|
51,5
|
4-В
|
|
|
|
|
|
|
14
|
5,3
|
53,6
|
72,4
|
4-Г
|
|
|
|
|
|
|
87,5
|
79,2
|
76,7
|
96,7
|
5-А
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53,6
|
50,7
|
5-Б
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49,2
|
44,4
|
5-В
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29,8
|
31,5
|
5-Г
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89,6
|
97,6
|
У статистиці знайшли відображення лише результати контрольних робіт, зрізи знань, заміри техніки читання, які проводилися заступником директора Довжанської ЗОШ 1-Ш ст. Л.М.Бобітою. Червоним кольором виділені класи, що навчаються за програмами «Веселкової Школи».
- Класоводи 1Г і 2 В (2005-2006 н.р.) – молоді вчителі, що не мали досвіду роботи класовода. У зв'язку з важкою хворобою вчительки 2В класу
її у другому півріччі впродовж 2 місяців заміняла інша вчителька, що працювала з класом за держпрограмою.
У 1-В навчаються діти з неповних та проблемних сімей, що ніколи не відвідували дитячого садка. Класовод у минулому році випустила
4В клас з дуже низькими показниками (див. Статистику за 2004-2005 р.).
Директор Довжанської ЗОШ І-ІІІ ст. А.І. Пелехата ______________
|