д) Методичний аспект. Методичні особливості
Випереджуюче навчання у Веселковій Школі базується на „поступально-зворотно-поступальному русі” і феномені „впізнавання".
„Впізнавання” — психологічно комфортна ситуація, коли дитина впізнає навчальний матеріал, якого вона вже „торкалася" в попередньому класі, й сприймає його, як уже знайомий.
„Поступально-зворотно-поступальний рух” - дидактичний прийом, що передбачає три рівні подання матеріалу („знайомство по дотичній" - на два класи вище; вивчення, передбачене програмою Міністерства освіти і науки України, на один клас вище; поглиблене вивчення - відповідно до віку). Наприклад, у першому класі вивчається матеріал навчальної програми першого класу, крім того, майже повністю охоплюється матеріал другого класу і відбувається знайомство „по дотичній” з матеріалом третього класу.
„Знайомство по дотичній” - знайомство в ігровій формі з основними поняттями, які традиційно вивчаються у бі
...
Читати далі »
Переглядів:
1098
|
Додав:
norym
|
Дата:
21.08.2011
|