Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 25.11.2024, 06:55

Веселкова Школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог

Головна » 2011 » Серпень » 21
П. Навчально-методичний супровід

1. Експериментальна програма «Веселковий дошколярик» (Ю.Б.Пінчук)

Ю.Б. Пінчук 
Навчальний посібник для дошкільнят «Веселковий дошколярик»
          Ужгород, вид-во Олександри Гаркуші, 2006-2007
    
          Робочий зошит до посібника «Веселковий дошколярик»
          Ужгород, вид-во Олександри Гаркуші, 2006-2007

          Ю.Б.Пінчук, Л.В.Бердар «Веселкова абетка», Тернополь, вид-во 
          «Мандрівець», 2006

2. Експериментальна програма з математики «Математична веселка» для 1-4 класів «Веселкової Школи» (Кирик М.Ю., Ленд ... Читати далі »
Переглядів: 1062 | Додав: norym | Дата: 21.08.2011 | Коментарі (0)

д) Методичний аспект. Методичні особливості

Випереджуюче навчання у Веселковій Школі базується на „поступально-зворотно-поступальному русі” і феномені „впізнавання".
„Впізнавання” — психологічно комфортна ситуація, коли дитина впізнає навчальний матеріал, якого вона вже „торкалася" в попередньому класі, й сприймає його, як уже знайомий.
„Поступально-зворотно-поступальний рух” - дидактичний прийом, що передбачає три рівні подання матеріалу („знайомство по дотичній" - на два класи вище; вивчення, передбачене програмою Міністерства освіти і науки України, на один клас вище; поглиблене вивчення - відповідно до віку). Наприклад, у першому класі вивчається матеріал навчальної програми першого класу, крім того, майже повністю охоплюється матеріал другого класу і відбувається знайомство „по дотичній” з матеріалом третього класу.
„Знайомство по дотичній” - знайомство в ігровій формі з основними поняттями, які традиційно вивчаються у бі ... Читати далі »
Переглядів: 1099 | Додав: norym | Дата: 21.08.2011 | Коментарі (0)

 Авторська модель


    Категорія моделі


    Масового навчання.

    

    Для початкової школи.



б) дидактичний аспект


     Критеріальна оцінка моделі з урахуванням законів і принципів дидактики


     «Проаналізувавши роботу "Веселкової  Школи" за перший рік проведення експерименту і результати рівня навчальних досягнень учнів початкових класів, науково-методична рада Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти засвідчує, що авторська освітня система "Веселкова Школа" є актуальним питанням у пошуку нової моделі ... Читати далі »

Переглядів: 1053 | Додав: norym | Дата: 21.08.2011 | Коментарі (0)

             

                                                      Відомості

                                про інноваційний заклад освіти

 

 

... Читати далі »

Переглядів: 1491 | Додав: norym | Дата: 21.08.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz